Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongevraagd abonnementsdienst funlazio.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152081
Gebruiker
Johanna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een sms dat ik gebruik maak van funlazio abonnementsdienst voor €12,00. Nooit om gevraagd! Kan ik reageren op hun STOP ? Of trap ik er dan juist in omdat ik reageer? Het gaat om 7090.

De oplossing

Direct stopzetten van dit ongevraagd lastigvallen!

3 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Funlazio dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.
  2. Auteur
    Johanna
    Datum
    Ik heb nergens om gevraagd, dus er valt weinig te onderzoeken denk ik! Ik wil graag dat dit stopgezet wordt en mijn gegevens verwijderd worden!
    Met vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Johanna
    Datum
    Redelijk vlot afgehandeld en de ongevraagde afschrijving gaat teruggestort worden, is beloofd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johanna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen