Klacht Bluetiq Gmbh: Ongevraagd een betaalde sms dienst

Klachtnummer
# 264920
Gebruiker
Job29
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Betaalde sms dienst van zigzagphone. Ik heb mij hier nooit voor opgegeven!!

De oplossing

Stopzetten!

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij hebben tot 2 keer toe geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Tevens hebben wij voicemails achtergelaten met onze contactgegevens.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via info.nl@btiqsupport.com of 08000220136.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen