Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongevraagd geld afgeschreven voor nooit aangevraagde dienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 268942
Gebruiker
R.B
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen twee maanden heb ik ongevraagd wekelijks sms-berichten ontvangen a €7,50 per bericht. Wij hebben ons nergens voor aangemeld.

De oplossing

Geld retour van de ongewenste berichten.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    eachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    R.B
    Datum

    Ik ben dezelfde dag door Bluetiq gebeld. Zij konden direct vertellen hoeveel er totaal in rekening is/wordt gebracht en boden direct aan het bedrag terug te storten.
    Bedrag kan ik binnen vier weken op mijn rekening verwachten.
    Ik heb er vertrouwen in dat dat gebeurt en ben tevreden met de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.B
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugstorten van totaalbedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen