Klacht Bluetiq Gmbh: Ongevraagd geld afgeschreven

Klachtnummer
# 257318
Gebruiker
Monique van den Hoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een sms van jullie waarin staat dat ik Zigzagfone Superrun gebruik. Deze mnd zijn de kosten 30 euro.
Ik heb dit nooit geactiveerd en ga hier ook niet mee akkoord.

De oplossing

30 euro terug storten op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen