Opgelost door Bluetiq Gmbh: ongevraagd peperdure sms-dienst

fedde

Om onduidelijke redenen krijg ik nu twee maanden lang onduidelijke sms-berichten waarin staat dat ik meedoe in een quiz. Voor zover ik weet heb ik dit nooit aangevraagd of geaccepteerd. Wel staat in het bericht dat ik de dienst kan stoppen, maar lange tijd gooide ik de berichten weg (spam) om het risico te vermijden dat ik nog meer spam zou krijgen. Nu in de facturen blijkt dat dit toch echt veel geld kost, heb ik de actie tot stoppen opgevolgd. Ik weet nog niet op dit ook echt gaat gebeuren. In twee maanden zijn de kosten al 100 Euro.

Eigenlijk wil ik dat het bedrijf veel duidelijker maakt hoe zo'n abonnement start. Ik ben me absoluut niet bewust van een actie van mijn kant om hiermee te beginnen. Ik vind het daarom misleidend en verwerpelijk.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Funlazio dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH.
    fedde
    Het bedrijf heeft een voorstel gedaan het abonnementsgeld terug te storten. Dat is nog niet gebeurd, maar we vertrouwen erop dat zij hun woord houden.

fedde

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?