Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongevraagd vast aan abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270349
Gebruiker
BNetjes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Details
DE KLACHT
Mijn dochter van 15 jaar heeft ONGEVRAAGD een abonnement bij Zigzagfone Games lopen zonder zich ooit te hebben aangemeld. Ik betaal haar telefoonkosten en kwam er zodoende nu pas achter. Dit loopt al sinds mei, dus inmiddels al 14 weken a 7,50 per week.
Totaal al een kostenpost van € 105,00!!
Per omgaande stopzetten én terugbetalen zou erg gewaardeerd worden.
Ik hoor graag op korte termijn van U!
Ik ben van mening dat dit toch echt niet kan.
mvg,
Brigitte
DE OPLOSSING
Terugbetaling totale kosten a € 105,-

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    BNetjes
    Datum
    Klacht is goed opgelost, nu nog effe wachten ip het bedrag dat teruggestort wordt. Dank voor de snelle reactie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BNetjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug storten geld
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen