Klacht Bluetiq Gmbh: Ongewenst abbonement met kosten, onbewust afgesloten door 12 jarige.

Klachtnummer
# 276862
Gebruiker
Woodies
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Diverse malen 7,50 afgeschreven via abonnement T-Mobile.
Omschrijving Diensten Mobiel Internet. Kwam erachter dat het om een abonnement op zigzagfone zou zijn. Mijn dochter van 12 weet nergens van. Heeft een sms-bericht ontvangen en link aangeklikt zonder besef wat dit zou zijn. Inmiddels opgezegd.

Gewenste oplossing

Terugbetaling en voortaan duidelijke informatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen