Klacht Bluetiq Gmbh: Ongewenst abonnement op smsgc

Klachtnummer
# 145507
Gebruiker
A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonder medeweten maak ik gebruik van SMSGC 4239 diensten. Nu heb ik via Telfort mijn provider bericht gekregen dat ik nu al voor €50.00 van de SMSGC 4239 diensten gebruik heb gemaakt maar heb hier nooit gebruik van gemaakt.
Ik heb geen abonnement en wil geen abonnement.
Met spoed verzoek ik u dat hiermee wordt gestopt en mijn geld retour komt

De oplossing

Ik wil graag mijn geld retour en onder geen enkele voorwaarden gebruik maken van deze diensten en dat dit stop gezet wordt.
indien dit niet gebeurd ga ik aangifte doen bij de politie daar ik geen contract met dit bedrijf heb gedaan uit vrije wil.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht onderzocht en het blijkt dat u geen dienst(en) bij ons hebt afgenomen. Het nummer 4239 is niet aan ons toegekend. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met onze klantenservice? Zij gaan u helpen om te achterhalen bij welk bedrijf het nummer 4239 hoort. Hieronder vindt u onze gegevens:

    info.nl@funlazio.com of 08000220136

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen