Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenst abonnement zigzagfone

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 272164
Gebruiker
C Dingemans
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onze zoon van 13 heeft ongevraagd een abonnement bij Zigzagfone afgesloten. Sinds mei wordt er wekelijks 7.50 euro afgeboekt. Vanwege autistische incasso hebben we dit niet eerder opgemerkt. Er is al 14 x 7.50 euro afgeboekt = 105 euro!

De oplossing

Abonnement is opgezegd maar graag terugbetaling van het totale bedrag.

5 reacties

  1. Auteur
    C Dingemans
    Datum
    Terugstorting mag op NL71RABO0171533577 tnv C. Dingemans
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  3. Auteur
    C Dingemans
    Datum
    Er is direct gebeld, we wachten tot het geld is overgemaakt.
  4. Auteur
    C Dingemans
    Datum
    We wachten nog steeds op geld...
  5. Auteur
    C Dingemans
    Datum
    Bedrag is keurig gestort en daarmee is de klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C Dingemans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen