Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenst abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 262525
Gebruiker
Marten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft door in te gaan op een iPhone win actie per abuis een abonnement afgesloten bij Zigzagfone Games. Gelukkig heb ik dit weer stop kunnen zetten via payinfo.nl maar de eerste afgeschreven €7,50 zou ik ook graag terug zien. Om op deze manier kinderen aan de abonnement te helpen vind ik ook niet netjes. Ik hoop op een goede oplossing.

De oplossing

Graag de al afgeschreven €7,50 terug storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Marten
    Datum
    Telefonisch contact gehad met bedrijf en de klacht is daarna prima opgelost. De kosten zijn inmiddels teruggeboekt. Ik heb geen klachten meer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marten
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kosten zijn teruggeboekt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?