Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenst abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 261488
Gebruiker
Mlm123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zonder dat ik het wist een abonnement afgesloten bij Zigzaggames, hiervoor is €7,50 in rekening gebracht. Direct het abonnement opgezegd maar het is me niet duidelijk of dit eenmalig is en nu direct is opgezegd.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van €7,50
Geboden oplossing
Terugbetaling van €7,50
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Mlm123
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen