Klacht Bluetiq Gmbh: ongewenst een abbonnement waar ik niets van weet

Klachtnummer
# 258312
Gebruiker
Christiaan Johannes
Datum
1 reactie

Details

De klacht


ik kreeg de rekening van mijn mobiele telefoon en ik vond het aan de hoge kant was 75 euro meer dan normaal.
Ik kon niet vinden waar die extra 75 euro van was en gebeld met de provider die mij vertelde dat ik een abonnement had van zigzag en de koste waren € 7,50 per week waar ik niets van weet en had er ook nog nooit van gehoord en ik weet ook niet welke diensten zij geven eigenlijk ongewenst een abonnement zonder het te weten.

De oplossing

het geld wil ik terug omdat ik geen abonnement hebt afgesloten.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?