Klacht Bluetiq Gmbh: Ongewenst een abonnement bij Bleutiq gmbh

Klachtnummer
# 258194
Gebruiker
Kaja124
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het installeren van een foto app kreeg ik een berichtje op mijn mobiel dat ik aan een abonnement vast zat van 7,50 per week bij Bleutiq gmbh zig zag games. Gelijk mijn provider gebeld en bleek dat ze binnen een uur al die 7,50 hadden geïnd. Dit zijn schandalige praktijken van Bleutiq om zo van mensen geld te stelen want dat is het ! Dat ik die 7,50 terug wil is natuurlijk logisch maar beter is dat ze gestopt worden met deze achterbakse praktijken .

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij hebben tot 2 keer toe geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, helaas hebben wij jou niet kunnen bereiken. Tevens hebben wij voicemails achtergelaten met onze contactgegevens.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via info.nl@btiqsupport.com of 08000220136.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen