Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenste betaalde diensten

Beste Bleutiq,
Mijn zoon van 13 krijgt nu al enkele maanden op zijn mobiele rekening kosten van 4x Euro 7,50 per maand voor een nooit aangevraagde dienst. Ik probeer nu op alle manieren (o.a. via Vodafone en allerlei registers en blokkade websites) dit te stoppen. Tot nu toe zonder succes. Ik vind het ongehoord dat er zonder enige vorm van toestemming zomaar kosten in rekening gebracht kunnen worden voor iets/een dienst die niet eens gebruikt wordt/aangevraagd is en zeker niet gewenst is. Ik verzoek u derhalve deze 'service' met onmiddellijke ingang te beëindigen en het ongewenste in rekening gebrachte bedrag terug te betalen. Inmiddels is de rekening opgelopen tot 13 x 7,5 = Euro 97,50
Groet, Urbi van der Velden

Onmiddellijke stopzetting van deze ongewenste diensten en terugbetaling van ongewenste kosten a Euro 97,50 (tot nu toe 29-9-2017)

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    UvdV
    Bluetiq heeft gereageerd en besloten het verschuldigde bedrag van inmiddels Euro 120 terug te betalen. Uiteindelijk snel en goed afgehandeld.

UvdV
Terugbetaling van Euro120, waarvoor dank!

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?