Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenste betaalde diensten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 275028
Gebruiker
UvdV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Bleutiq,
Mijn zoon van 13 krijgt nu al enkele maanden op zijn mobiele rekening kosten van 4x Euro 7,50 per maand voor een nooit aangevraagde dienst. Ik probeer nu op alle manieren (o.a. via Vodafone en allerlei registers en blokkade websites) dit te stoppen. Tot nu toe zonder succes. Ik vind het ongehoord dat er zonder enige vorm van toestemming zomaar kosten in rekening gebracht kunnen worden voor iets/een dienst die niet eens gebruikt wordt/aangevraagd is en zeker niet gewenst is. Ik verzoek u derhalve deze 'service' met onmiddellijke ingang te beëindigen en het ongewenste in rekening gebrachte bedrag terug te betalen. Inmiddels is de rekening opgelopen tot 13 x 7,5 = Euro 97,50
Groet, Urbi van der Velden

De oplossing

Onmiddellijke stopzetting van deze ongewenste diensten en terugbetaling van ongewenste kosten a Euro 97,50 (tot nu toe 29-9-2017)

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    UvdV
    Datum
    Bluetiq heeft gereageerd en besloten het verschuldigde bedrag van inmiddels Euro 120 terug te betalen. Uiteindelijk snel en goed afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
UvdV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van Euro120, waarvoor dank!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen