Klacht Bluetiq Gmbh: Ongewenste kosten Zigzagfone Minecraft

Klachtnummer
# 256958
Gebruiker
C de Graaf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een sms dat er 3 maart € 7,50 per week zou worden afgeschreven voor Zigzagfone Minecraft. Ik heb mij daar niet voor aangemeld en dacht dat het een nepbericht was. Nu kom ik erachter dat er € 7,50 is afgeschreven via mijn telefoonabonnement en dat er binnenkort € 30,00 wordt afgeschreven. Aangezien ik mij niet heb aangemeld voor deze dient, heb ik mij via Stichting Mobiele Diensten gelijk afgemeld voor deze dienst!

De oplossing

Terugbetaling van € 7,50 en het stopzetten van het incasseren van die € 30,00.

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen