Klacht Bluetiq Gmbh: Ongewenste kosten Zigzagfone Minecraft

C de Graaf

Ik kreeg een sms dat er 3 maart € 7,50 per week zou worden afgeschreven voor Zigzagfone Minecraft. Ik heb mij daar niet voor aangemeld en dacht dat het een nepbericht was. Nu kom ik erachter dat er € 7,50 is afgeschreven via mijn telefoonabonnement en dat er binnenkort € 30,00 wordt afgeschreven. Aangezien ik mij niet heb aangemeld voor deze dient, heb ik mij via Stichting Mobiele Diensten gelijk afgemeld voor deze dienst!

Terugbetaling van € 7,50 en het stopzetten van het incasseren van die € 30,00.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?