Opgelost door Bluetiq Gmbh: ongewenste kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 259555
Gebruiker
peukje2
Datum
2 reacties

Details

Klacht

nu al 3 weken op rij € 7,50 via telefoonrekening afgeschreven voor 100 games van zigzagames. ik heb mij hier nooit voor opgegeven

Gewenste oplossing

terug betaling van de gemaakte kosten en onmiddellijke stopzetting van de ongevraagde dienst.
Geboden oplossing
terugstorting van de gemaakte kosten en stopzetting van de ongewenste diensten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    peukje2
    Datum
    Dank voor de snelle reactie en geboden oplossing, telefonisch contact is inmiddels geweest en bedrag wordt teruggestort

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen