nu al 3 weken op rij € 7,50 via telefoonrekening afgeschreven voor 100 games van zigzagames. ik heb mij hier nooit voor opgegeven
Gewenste oplossing
terug betaling van de gemaakte kosten en onmiddellijke stopzetting van de ongevraagde dienst.
Geboden oplossing
terugstorting van de gemaakte kosten en stopzetting van de ongewenste diensten
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Bluetiq Gmbh
Datum
Geachte heer/ mevrouw,
Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.
Met vriendelijke groet,
Bluetiq GmbH
Auteur
peukje2
Datum
Dank voor de snelle reactie en geboden oplossing, telefonisch contact is inmiddels geweest en bedrag wordt teruggestort
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.