Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenste sms betaal service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 295983
Gebruiker
Daniellesch1972
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter zou op haar mobiel vanaf juni 2017 een ongewenste sms dienst hebben gekregen. Dit zogenaamde abbonoment waarvan wij niet eens sms'jes hebben ontvangen. Schrijft wel €7,50 per week af. Dit nu bijna al een jaar gaande

De oplossing

Geld terug (aangezien we niet eens wat ontvangen hebben)

3 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Daniellesch1972
    Datum
    Volgens mijn dochter is ze helemaal niet geïnformeerd en wist niet eens van het bestaan ervan heb samen met haar de mobiel nagekeken naar sms'es op dat tijdstip elke dinsdag om 13.30 uur maar ze heeft niks ontvangen en is ook niet terug te halen wat ze dan zou ontvangen? Ben via een hoge rekening erachter gekomen dat er elke maand 30 euro bij haar abonnement opkomt via een 3010 nummer had er zelf nog nooit van gehoord!
    Omdat ze nooit een form van sms heeft ontvangen hadden we het eerst ook niet door dat jullie eigenlijk op (iligale)wijze geld van onze rekening haalde!!
    Mochten jullie contact willen opnemen kunt u mij bereiken op 0681288542
    M.v.g. D Scheggetman
  3. Auteur
    Daniellesch1972
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daniellesch1972
Datum
Uiteindelijke oplossing
Krijg van hun 300 euro terug
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen