Opgelost door Bluetiq Gmbh: Ongewenste sms betaal service

Daniellesch1972

Mijn dochter zou op haar mobiel vanaf juni 2017 een ongewenste sms dienst hebben gekregen. Dit zogenaamde abbonoment waarvan wij niet eens sms'jes hebben ontvangen. Schrijft wel €7,50 per week af. Dit nu bijna al een jaar gaande

Geld terug (aangezien we niet eens wat ontvangen hebben)

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    Daniellesch1972
    Volgens mijn dochter is ze helemaal niet geïnformeerd en wist niet eens van het bestaan ervan heb samen met haar de mobiel nagekeken naar sms'es op dat tijdstip elke dinsdag om 13.30 uur maar ze heeft niks ontvangen en is ook niet terug te halen wat ze dan zou ontvangen? Ben via een hoge rekening erachter gekomen dat er elke maand 30 euro bij haar abonnement opkomt via een 3010 nummer had er zelf nog nooit van gehoord!
    Omdat ze nooit een form van sms heeft ontvangen hadden we het eerst ook niet door dat jullie eigenlijk op (iligale)wijze geld van onze rekening haalde!!
    Mochten jullie contact willen opnemen kunt u mij bereiken op 0681288542
    M.v.g. D Scheggetman

Krijg van hun 300 euro terug

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?