Opgelost door Bluetiq Gmbh: Onopgemerkt een abonnement aangaan moet niet kunnen..zeker niet door een minderjarige..

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342641
Gebruiker
Klant Vodafone
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 14 is ongemerkt een abonnement aangegaan..future target bv. Zigzagfone WhatsApp ..hebben hier onopgemerkt een jaar lang 7,50 per week voor betaald..belachelijk dat dit zomaar kan

De oplossing

Wil de kosten van dit zgn abbonement terugkrijgen

7 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Telefonisch reactie gehad met de uitgesproken intensie om deze klacht op te lossen...
    Wachten op reactie van Bluetiq. en de oplossing...terugbetalen kosten van dit zgn abonnement
    Vodafone gaat mijn inziens ook niet vrijuit......
    Mijn Vodafone bezocht en krijg vervolgens 3x mail of ik niet in wil gaan op de geboden aanbieding...volgen jou gedrag....als jouw klant meer dan een jaar een kul abbonement betaald zie je dat niet?!
  3. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Wacht nog op reactie....
  4. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Wij hebben nog steeds geen reactie mogen ontvangen....niet telefonisch en ook niet per mail...
  5. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Vandaag telefonisch contact gehad...
    Men had al een mail gestuurd maar was bij mij in spam terecht gekomen...
    Heb de vragen in mail beantwoord per mail...
    Gaat vervolgd worden...
  6. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Is mijn mail met gegevens ontvangen?
    Wacht reactie af...
  7. Auteur
    Klant Vodafone
    Datum
    Contact gehad met hierin de toezegging dat geteld vanaf 28-1 na 30 dagen het bedrag terug betaald gaat worden...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klant Vodafone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volledige kosten terug betaald
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen