Opgelost door Bluetiq Gmbh: Onterecht betaald aan zigzag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266659
Gebruiker
MST76
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn Dochter van 12 jaar zou een abbonement aangegaan zijn bij zigzag a €7,50 per week. Dit is 3 x gebeurt. Daarna heb ik dit stop laten zetten. Via de factuur was in eerste instantie niet te achterhalen waar dit geld naartoe ging. Helaas heb ik nog zij hier toestemming voor gegeven. Ik hoop dat we die €22,50 alsnog terug kunnen krijgen.

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    MST76
    Datum
    Klacht is naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MST76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen