Klacht Bluetiq Gmbh: Onterecht geabonneerd diensten opgeteld bij abonnement

Klachtnummer
# 261979
Gebruiker
Dpacpro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf 06-03-2017 word er maandelijks €15,- bij mijn mobiele abonnement opgeteld voor ZigZagPhone Superrun/minecraft. Hier heb ik niet op geabonneerd en zeker niet gedownload. Waardoor komt dit? Contact opgenomen met T-Mobile en deze hebben mij doorverwezen naar payinfo.nl. Toen gezien dat ZigZagPhone Superrun / Mincraft hier de oorzaak van was. Bedrijf opgezocht en klacht ingediend. Wel vaag allemaal.

De oplossing

Geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen