Klacht Bluetiq Gmbh: Onterecht geabonneerd op SMS dienst

Klachtnummer
# 255400
Gebruiker
Lizwez
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het installeren van een app 'cutecamera' kreeg ik ineens een SMS dat ik een abonnement heb op zigzagfone superrun voor 7,50 per week!! Dit stond nergens vermeld bij 't installeren van de app. Ik ben hier niet van gediend en wil dan ook zsm mijn 7,50 terug gestort hebben.

De oplossing

7,50 terugbetalen

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Wezenaar,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Zigzagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.
  2. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen