Klacht Bluetiq Gmbh: Onterechte afschrijvingen via mobiele telefoonabbonnement

Klachtnummer
# 257003
Gebruiker
Denooytjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb Vandaag 25-3-2017 een sms ontvangen van zigzagfone minecraft. Zigzag fone geeft aan dat de kosten voor deze maand tot nu toe € 30,00 bedragen . Ik heb op geen enkele wijze toestemming gegeven om mij op deze dienst te abonneren. Laat staan dat er zomaar geld via mijn telefoonabonnement afgeschreven wordt zonder dat ik daarvan op de hoogte ben.

De oplossing

Dat ik de reeds betaalde bedragen terug krijg gestort en dat er ook geen bedragen meer ingehouden worden! Daarnaast wil ik weten hoe dit heeft kunnen gebeuren!

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen