Opgelost door Bluetiq Gmbh: Onterechte kosten in rekening gebracht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263054
Gebruiker
Dick107
Datum
2 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT

Ik krijg eveneens ineens een sms dat ik gebruik maak van zigzagfone en dat er deze maand 30,00 kosten zijn gemaakt. Ik weet van t bestaan ook niet af en heb zeker geen algemene voorwaarde gezien/geaccepteerd.

De oplossing

Geld terug en abonnement stop.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Dick107
    Datum

    Bedankt voor de uiterst correcte en snelle afhandeling van de klacht en de toezegging om het in rekening gebrachte bedrag terug te storten.

    Met vriendleijke groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick107
Datum
Uiteindelijke oplossing
terug storten van het in rekening gebrachte bedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen