Opgelost door Bluetiq Gmbh: Oplichters dat zijn jullie.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 257971
Gebruiker
Btermohlen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Elke week 7.50 tot nu ondertussen al 55 euro van mij rekening afgeschreven door jullie.

Ik heb me nergens voor aangemeld .
Nergens akkoord gegeven.
Ik kreeg ineens uit het niets rare smsjes van jullie.

Oplichters.

Gewenste oplossing

Geld terug.
Geboden oplossing
Geld teruggekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Btermohlen
    Datum
    Lijkt me een goed idee.

    Overigens snap ik totaal niet hoe ik ineens zoveel smsjes kreeg.

    Hoe krijg ik et terugbetaald?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen