Opgelost door Bluetiq Gmbh: SMS dienst ongevraagd geactiveerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152064
Gebruiker
Boerjan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 1 februari krijg ik een sms waarin staat dat ik gebruik maak van de Funlazio Quiz abonnementsdienst. Ik heb me daar 100 % zeker NOOIT voor aangemeld. Ik heb gebeld met de klantendienst, zij geven aan dat ik op 5 december om 15.42 uur akkoord zou gegaan zijn. Nogmaals, dit is pertinent ONJUIST. Inmiddels is een behoorlijk bedrag via mijn telefoonrekening afgeschreven. Ik verwacht het betaalde geld terug op mijn rekening teneinde verdere stappen te voorkomen.

De oplossing

Geld terugstorten op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze Funlazio dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH.
  2. Auteur
    Boerjan
    Datum
    Ik verwacht uw bericht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boerjan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?