Klacht Bluetiq Gmbh: SMS fraude door Bluetiq

Kammi

Ik zag ineens dure telefoonrekeningen van mijn dochter de afgelopen 4 maanden. Deze bleken te zijn veroorzaakt door 30 EUR per maand van ZigZagfone (of zoiets). Achterliggend bedrijf is BlueTiq.
Ze blijkt nu op 22 april haar telnr achtergelaten te hebben in de veronderstelling een iphone 7 te kunnen winnen en is daarbij zonder dat ze het wist dit abbo van 30 eur aangegaan.
Ik heb via de helpdesk van bluetiq gevraagd te refunden (referentie nummer in hun systeem is LTK122120168915929X) omdat dit naar mijn idee misleidende reclame is waar ze een minderjarige consument een duur abbonnement verkocht hebben onder valse voorwendselen, maar Bluetiq reageert nu heel formeel richting mij alsof ze aan alle voorwaarden voldoen. Ik heb ze alsnog verzocht de bedragen terug te storten omdat naar mijn idee er geen juridische toestemming voor dit abonnement is. Maar hier is nog niet op gereageerd

Terugstorten van het geld.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    LS,

Ik heb een snelle en vriendelijke reactie via prive email ontvangen waarin is aangeboden het volledige bedrag te vergoeden. Ik heb dat aanbod zojuist (uiteraard) aanvaard. Dank daarvoor.

Ik heb de betaalgegevens aangeleverd en zie graag tegemoet dat het bedrag nu zsm is teruggestort.

Arnold Kamminga
    Kammi
    Had kennelijk het verkeerde IBAN nummer gestuurd. Heb deze opnieuw aangeleverd via privé email
    Kammi
    Ik heb mail ontvangen dat opdracht tot betaling is gegeven en dat er binnen 30 dagen wordt gestort. Ik hou het in de gaten of dit echt gebeurd.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?