Opgelost door Bluetiq Gmbh: Sms fraude ongemerkt aanmelden abonnement

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270055
Gebruiker
J.S. Meijer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is onbewust een abonnement afgesloten waarbij wekelijks 7,50 wordt afgeschreven. De telefooneigebaar is hier zich niet bewust van.

De oplossing

Alle afgeschreven abonnement gelden retour + een compensatie van 50% van dit zelfde bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    J.S. Meijer
    Datum
    Buetiq heeft contact opgenomen en toegezegd dat de afgeschreven gelden retour worden geboekt binnen 30 dagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.S. Meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van gefactureerde kosten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen