Klacht Bluetiq Gmbh: Terugbetaling van ten onrechte in rekening gebrachte abonnementskosten

Klachtnummer
# 265817
Gebruiker
Gouweleeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag, vanaf 27 april wordt er ongevraagd wekelijks € 7,50 afgeschreven voor Zigzagfone waar ik nooit toestemming heb gegeven. Dit is inmiddels opgelopen tot € 67,50 . Dit "abonnement" heb ik inmiddels stop gezet na overleg met tele2.

De oplossing

terugbetaling van dit bedrag

1 reactie

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen