Klacht Bluetiq Gmbh: we willen geen betalende smsen van Funlazio meer

Klachtnummer
# 565633
Gebruiker
Gebruiker1636794800
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tijdens een georganiseerde wandeltocht hingen er opdrachten voor de kinderen. Voor een van deze opdrachten moesten ze een QR code lezen met mijn gsm. Blijkbaar hebben ze toen ook een sms verstuurd naar één of ander nummer waardoor ik sinds 11 september betalende smsjes krijg van Funlazio. Wij hebben hier niet bewust voor gekozen, wij doen ook niets met die Fun-game berichten. Wij betalen sindsdien meer dan het dubbele voor onze telefoon rekening. Ik heb al een paar keer STOP naar het nummer gestuurd. Ik heb mijn provider reeds gevraagd om alle betalende nummers te blokkeren. Dit is zogezegd op 3 november ingegaan. Op 6 november en vandaag 13 november heb ik opnieuw een sms gekregen van Funlazio. Wij willen die berichten niet meer krijgen. Dankuwel.

Gewenste oplossing

Stoppen met die smsen te versturen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen