Opgelost door Bluetiq Gmbh: Zigzag minecraft ongeoorloofd abonnement

Petra van wijk

Bij mijn zoon is zigzag minecraft voor € 7,50 per week zogenaamd als abonnement ingesteld. Dit terwijl hij aanheeft zich niet bewust te zijn van een aanbieding of dat hij hier akkoord voor heeft gegeven. Dit is waarschijnlijk op een misleidende manier gebeurd!

13 maal 7,50 afgeschreven. Dit wens ik retour te ontvangen.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

Bluetiq GmbH
    Petra van wijk
    Ben direct na plaatsen van de klacht gebeld door Bluetiq. Zij zouden het totaalbedrag crediteren. En inderdaad, vandaag ontvangen. Keurig opgelost. Echter wel raar dat men zomaar een abonnement kan aansmeren.

Geld teruggestort.

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?