Opgelost door Bluetiq Gmbh: Zigzag minecraft ongeoorloofd abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263040
Gebruiker
Petra van wijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij mijn zoon is zigzag minecraft voor € 7,50 per week zogenaamd als abonnement ingesteld. Dit terwijl hij aanheeft zich niet bewust te zijn van een aanbieding of dat hij hier akkoord voor heeft gegeven. Dit is waarschijnlijk op een misleidende manier gebeurd!

De oplossing

13 maal 7,50 afgeschreven. Dit wens ik retour te ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Petra van wijk
    Datum
    Ben direct na plaatsen van de klacht gebeld door Bluetiq. Zij zouden het totaalbedrag crediteren. En inderdaad, vandaag ontvangen. Keurig opgelost. Echter wel raar dat men zomaar een abonnement kan aansmeren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra van wijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen