Klacht Bluetiq Gmbh: zigzagfone

demi0904

Ik heb afgelopen vrijdag 26-6-2017 een sms ontvangen van zinzagfone diensten. Zigzagfone geeft aan dat mijn kosten voor deze maand tot nu toe €30,00 euro bedragen. Ik heb op geen enkele wijze toestemming hiervoor gegeven om mij op deze dienst te abboneren. Laat staat ook nog geld van mijn telefoonabbonement af te schrijven zonder dat ik van enige informatie op de hoogte ben.

Dat Firma Zigzagfone mij deze €30,00 euro zo spoedig mogelijk terug betaalt.

Bluetiq Gmbh
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle) mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Nu u stelt niet bewust een overeenkomst-of betalingsverplichting te zijn aangegaan, onderzoeken wij uw klacht graag verder en zullen wij hiertoe contact met u opnemen. Wij zullen u sowieso de door u gemaakte kosten van de dienst terugbetalen.

Bluetiq GmbH

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?