Opgelost door Bluetiq Gmbh: zigzagfone whatsapp emoticons geld terug krijgen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 265692
Gebruiker
Krks
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29 april heeft mijn zoon een sms ontvangen met onderstaande bericht.

Je gebruikt dienst Zigzagfone WhatsApp Emoticons. Deze maand zijn de kosten tot nu toe €30,00. Vragen? Ga naar smrt.re/funclix. Info? payinfo.nl.

Zij heeft zich hiervoor nooit aangemeld of voor ingeschreven.

ik betaal al 3maanden achter elkaar €30,- en zag dit pas vandaag.

wilt u graag deze kosten terugstorten op mijn rekening.
Groetjes,
kadir

De oplossing

het betaalde bedrag tot nu toe graag teug storten op rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfone dienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Krks
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen. Ik krijghet geld terug gestort op mijn bankrekening. Dank u vriendelijk voor de medewerking.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Krks
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld terug op de bankrekening
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen