Klacht Bluetiq Gmbh: Zonder dat je het week, hoge kosten door verscholen betaalde diensten van Zigzagfone
Details
Klacht
Onze 12 jarige dochter heeft een app geïnstalleerd en zat zonder dat ze het wist of dat ze daar toestemming voor gegeven heeft, vast aan een dienst die € 7,50 per week kost.Buiten het feit dat ik het schandalig vind om mensen op deze manier zo op kosten te jagen, alleen maar voor geld, kan ik er niet over uit dat je als normaal denkend mens op deze manier kinderen besodemietert. Onze dochter die al jaren rond de € 8,00 abonnementskosten per maand heeft, voelt zich nu enorm schuldig omdat ze in mei 22,50 extra kosten kreeg en in juni 37,50.
Is geld echt zo belangrijk dat je anderen moedwillig beschadigt?
Aangezien onze dochter minderjarig is, overtreedt Zizagfone hiermee de wet en is er sprake van oplichting.
Gewenste oplossing
De kosten die gemaakt zijn door het onrechtmatig activeren van deze dienst, versleuteld in een app, wil ik terugbetaald krijgen. Het gaat om 22,50 en 37,50. In totaal € 60,00.Daarnaast wil ik dat jullie excuses aanbieden aan mijn dochter voor het feit dat jullie haar willens en weten in de val hebben gelokt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.