Opgelost door Bluetiq Gmbh: zonder goedkeuring geld geincasseerd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 266681
Gebruiker
Spelletjes
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Volledig onterecht geld van mijn dochter geincasseerd via Tele2, 10 weken lang 7.50 per week.
Zij heeft hiervoor geen toestemming gegeven en het zou dan gaan om onbeperkt toegang tot Zigzagfone producten, zij heeft nog nooit een spel gespeeld via deze.
zij is minderjarig en kan geen toestemming geven hiervoor aangezien je daarvoor 18 jaar of ouder moet zijn, wat ik in de regels lees.
Hoop dat hier iets aan gedaan wordt!
E.Knecht

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bluetiq Gmbh
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij vinden het vervelend dat u een klacht heeft over onze ZigZagfonedienst. Wij hebben meerdere (controle)mechanismen om ervoor te zorgen dat gebruikers van onze diensten voorafgaand aan het aanschaffen van de dienst volledig geïnformeerd worden over de kosten. Wij onderzoeken uw klacht graag verder en zullen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bluetiq GmbH
  2. Auteur
    Spelletjes
    Datum
    Fijn dat dit opgelost gaat worden.

    E.knecht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bluetiq Gmbh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen