Klacht Bluewave-Solange.nl: Het gehele aankoopbedrag retour blouse niet teruggestort gekregen, ik mis nog 5 euro.

J. Paap-volk

zaterdag 6 mei heb ik bij Solange in Bergschenhoek een sjaal en 2 blouses gekocht ter waarde van €136,85. Thuis gekomen viel 1 blouse mij toch tegen en deze heb ik de vrijdag erna retour gebracht naar de winkel. De blouse was van YAYA, te weten een lange blauwe blouse waarvoor ik €79,95 betaald had. Tot mijn verbazing kreeg ik in de winkel van een oudere verkoopster te horen dat ik niet €79,95 maar €74,95 op mijn rekening terug gestort kreeg, omdat de cadeauvoucher ter waarde van €5,00 die ik bij mijn aankoop gekregen had niet meegenomen had. Ik zocht ter plekke in de aankooptas en in mijn tas maar kon de bon niet vinden en vermoedde dat deze thuis lag bij de sjaal en andere blouse die ik wel wilde behouden. Ik heb toen gevraagd of ik de bon achteraf nog kon inleveren in de winkel zodat ik het gehele aankoopbedrag van de blouse weer terug had maar daar wilde de verkoopster niets van weten. Wilde ik mijn €5,00 terug hebben dan moest ik maar een nieuwe aankoop doen bij Solange en daar werd dan de €5,00 cadeau voucher van afgetrokken. Kort samengevat: omdat ik nu niet €100,00 maar €56,90 had besteed had ik geen recht op de voucher van €5,00 en aangezien ik deze niet gelijk kon overhandigen werd dit bedrag van mijn retoursaldo afgetrokken. Ik vind dit persoonlijk geen klantvriendelijke opstelling vooral omdat ik had gevraagd of ik de voucher achteraf kon langs brengen zodat ik mijn €5,00 die ik nog miste van het aankoopbedrag terug zou krijgen. Conclusie Solange heeft nu €5,00 van mij afgepakt en zou ik de voucher inwisselen bij een volgende aankoop dan krijg ik mijn eigen €5,00 weer terug dit is een sigaar uit eigen doos plus het kost mij nog extra geld voor een aankoop waar ik geen zin in heb. In mijn portemonee zit nu een cadeauvoucher in plaats van 5 euro waar ik niets mee kan. Ik heb dit naar de klantenservice gemaild maar zij vinden dit een normale gang van zaken.

Een excuus plus mijn 5 euro. Ik wil de voucher ook nog opsturen maar naar de winkel wil ik niet meer.

Wij vinden dat Bluewave-Solange.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bluewave-Solange.nl?