Klacht Bluewave-Solange.nl: Kapot hengsel van damestas

Klachtnummer
# 106305
Gebruiker
Wamel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Juni vorig jaar een cremekl tas gekocht van € 55,- bij Solange IJsselstein.
Op vakantie geweest, niet gebruikt. Winter, niet gebruikt. In febr weer uit de kast gehaald en na enkele dagen hengsel kapot.
Terug naar winkel. "kunnen wij niets over zeggen, moet hoofdkantoor doen". Na 2 wk terug van hk: "te lang geleden gekocht, kunnen we niets aan doen"
Via website contactformulier ingevuld, beklag gedaan.
Op 3 apr reactie van Laurel Koopman: "nogmaals, we kunnen niets doen, te lang geleden gekocht"
Op deze mail gereageerd: "In de Ned wet staat dat het product dat u koopt deugdelijk moet zijn en bij gewoon gebruik mag verwacht worden dat prod langer meegaan dan 2 jr. Ik ben in deze in mijn recht om u als verkoper aan te spreken op het nu al stuk gaan van het handvat van mijn tas; u zult derhalve met een goede oplossing moeten komen"
Ruim 2 weken later nada reactie meer ontvangen; ook niet nav herinnering en een privebericht dat ik heb gestuurd op facebook! Hoe onprofessioneel!

De oplossing

Ik heb nagevraagd bij de schoenmaker wat reparatie kost; dat is ongeveer € 15,-
Bij het invullen van contactformulier op de website heb ik aangegeven dat ik minimaal verwacht dat zij die kosten voor rekening nemen.
Dat vind ik nog steeeds

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bluewave-Solange.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bluewave-Solange.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen