Klacht Bluewave-Solange.nl: Kapot hengsel van damestas

Wamel

Juni vorig jaar een cremekl tas gekocht van € 55,- bij Solange IJsselstein.
Op vakantie geweest, niet gebruikt. Winter, niet gebruikt. In febr weer uit de kast gehaald en na enkele dagen hengsel kapot.
Terug naar winkel. "kunnen wij niets over zeggen, moet hoofdkantoor doen". Na 2 wk terug van hk: "te lang geleden gekocht, kunnen we niets aan doen"
Via website contactformulier ingevuld, beklag gedaan.
Op 3 apr reactie van Laurel Koopman: "nogmaals, we kunnen niets doen, te lang geleden gekocht"
Op deze mail gereageerd: "In de Ned wet staat dat het product dat u koopt deugdelijk moet zijn en bij gewoon gebruik mag verwacht worden dat prod langer meegaan dan 2 jr. Ik ben in deze in mijn recht om u als verkoper aan te spreken op het nu al stuk gaan van het handvat van mijn tas; u zult derhalve met een goede oplossing moeten komen"
Ruim 2 weken later nada reactie meer ontvangen; ook niet nav herinnering en een privebericht dat ik heb gestuurd op facebook! Hoe onprofessioneel!

Ik heb nagevraagd bij de schoenmaker wat reparatie kost; dat is ongeveer € 15,-
Bij het invullen van contactformulier op de website heb ik aangegeven dat ik minimaal verwacht dat zij die kosten voor rekening nemen.
Dat vind ik nog steeeds

Wij vinden dat Bluewave-Solange.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bluewave-Solange.nl?