Klacht BMS global: BMS global wel betalen, niet leveren

Klachtnummer
# 458987
Gebruiker
H. Dijkstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook wij hebben 2 cool airco’s besteld bij BMS global. Was op 23 juni 2020. Geen bevestiging en na een week wachten eveneens geen levering. Het lijkt erop dat we te maken hebben met een oplichter.

De oplossing

Alsnog de 2 cool airco’s leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BMS global hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BMS global?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen