Klacht BMS global: Valse beloftes product en geen recht op retour na testen product

Yaelvdb

Bedrijf is niet duidelijk over afkomst product. Deze wordt besteld in het buitenland. Wanneer het product niet naar wens is of bijvoorbeeld kapot bij bezorging kan deze enkel worden geretourneerd in originele verpakking en zonder te gebruiken. Dit betekent dat als het product bij bezorging niet werkt en je hier achter komt door het simpelweg te gebruiken, je geen geld retour kan krijgen! Contact is vrijwel niet mogelijk, iets wat ze ook slim verwerken in voorwaarden door te zeggen dat ze niet garanderen dat mails bij hun aankomen. Dropshipping website zonder fatsoen wat onder KVK inschrijving van een BV telkens weer een nieuwe website begint.

Transparant zijn over het feit dat dit product vanuit China wordt gehaald waarbij zelfs communicatie uitingen vanuit China worden gebruikt. Daarnaast eerlijke rechten m.b.t. retour wanneer een product niet naar wens is en het hebben van fatsoenlijke contact manieren. Of te wel, ga te werk als een echt bedrijf of stop alsjeblieft met deze vreemde manier van werken.

Wij vinden dat BMS global hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BMS global?