Klacht Bmw nederland: BMW NL accepteert EUROPlus Garantie niet

Anoniem

1. in 2012 een BMW 5 serie gekocht in Duitsland bij een officiële BWM-dealer (Procar Koln) met 1 jaar EUROPlus Garantie. Hiermee kun je volgens de voorwaarden je garantie in NL uitnutten.
2. BMW dealer Poelgeest (Heemstede) en BMW Den Haag (Den Haag Forepark)accepteren garantie niet omdat volgens hen EUROPLus Garantiefonds niet/slecht uitbetaalt. Vermoedelijk is het BMW NL-policy om Duitse BMW's met EUROPlus Garantie te weren.
3. Hiermee legt of BMW NL of EUROPlus Garantie het probleem bij de klant neer.
4. Dit is onacceptabel gezien het feit dat je voor een jaar garantie ongeveer 2000 euro extra betaalt voor een auto bij de officiële dealer.
5. Ik heb geen Premium Selection met garantie gekocht om vervolgens zelf voor de kosten op te draaien. Ook voorschieten of het neerleggen bij de klant van papieren rompslomp is onacceptabel. Nogmaals, je betaalt fors extra voor een auto met garantie.
6. Verzoeke probleemoplossing.

1. het is enigszins lastig in deze casus wie blaam treft: het is of BMW NL die een blokkade opwerpt tegen in Duitsland gekochte dealer-BMW's of het is EUROPlus Garantie die een ondeugdelijk product verkoopt aan haar klanten.
2. Hoe dan ook, ik wil bij de eerstvolgende garantiebeurt geen kosten voorschieten of er papieren rompslomp van krijgen. Dus, BMW NL of EUROPlus Garantie voeren uit waar zij voor horen te staan: deugdelijkheid en betrouwbaarheid.
3. maak klant geen slachtoffer van slechte afspraken met garantiefondsen en dergelijke.
4. laatste optie is Procar Koln het bedrag laten terug te betalen dat ik extra heb moeten betalen voor de EUROPlus Garantie.

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?