Klacht Bmw nederland: Geen eerlijke voorlichting

S. Dreuning

Aanschaf gebruikte auto
Beschrijving:
Aanschaf gebruikte auto\r\nBeschrijving:\r\n 3 maanden geleden bood BMW dealer Van Dijk eenToyota Rav4 aan. Met gunstige km. stand. Omdat km. standen vaak erg hoog zijn bij de Rav4 en gezien de goede recensies van BMW dealer Van Dijk deden mij besluiten ondanks de afstand te gaan kijken. De auto werd aangeboden met cruise controle. De heer Van Dijk gaf aan dat elke auto die hij inruilt zo\'n 45 min. wordt geïnspecteerd door zijn monteur en dat die niets bijzonders had ontdekt!! Na de proefrit werd ik het eens over de aankoopprijs. De auto werd verkocht zonder garantie. Na twee dagen kwam ik de auto ophalen met een vriend. De auto was niet gepoetst en gestofzuigd wat mij toch wat tegen viel. Deze vriend ontdekte dat er geen cruise controle op de auto zat en dat de radio defect was. Ter plekke heb ik met Toyota gebeld en deze gaven aan dat dat type nooit cruise controle had gehad en de radio alleen vervangen kon worden voor zo\'n 500,-... Van Dijk reageerde door te stellen dat dit soort foutjes kunnen gebeuren en als ik het een probleem vond dat dan de koop ongedaan kon worden gemaakt want er was voldoende animo voor de auto. Ik vond het redelijker wat aan de prijs te doen maar Van Dijk wilde daar beslist niets van weten. Alle bereidwilligheid leek plots verdwenen. Uiteindelijk toch de koop door laten gaan mede gezien de gunstigste km. stand. Gisteren de Rav4 bij plaatselijke dealer grote beurt laten geven. Wat blijkt; versleten schijfremmen en blokken. Kosten? ?450,- extra.... de monteur zei dat dit zeker bij een 45 min. durende inspectie gezien had moeten worden.Vandaag 12.12.2018 tegen beter weten in gebeld met BMW dealer Van Dijk en hem de situatie voorgelegd en gevraagd of hij deze kosten wilde delen. Met name beriep ik mij op zijn woorden van een 45 min. durende onderhoudsinspectie waar niets naar voren was gekomen. Het enige wat de heer Van Dijk steeds bleef herhalen was; \"U heeft hem gekocht zonder garantie dus ik kan niets voor u betekenen\". Wat mij betreft geen beste beurt door garage Van Dijk.....\r\nService: 1\r\nDeskundigheid: 4\r\nPrijs / kwaliteit: 7\r\nBeveelt u het bedrijf aan?: nee\r\n \r\nNaam: Bas Dreuning\r\nWoonplaats: BADHOEVEDORP

Ik zou graag zien dat het bedrijf wat flexibeler wordt ten aanzien van dit soort klachten. De heet Van Dijk wat extreem star!

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?