Klacht Bmw nederland: Geen vervangend vervoer na auto brand!

Klachtnummer
# 288320
Gebruiker
BMW fan?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al jaren heb ik 2 BMW's in onderhoud bij de officiële BMW dealer, de Beier in Heerenveen. Nu is onlangs 1 auto (een X3 uit 2011) uitgebrand (de oorzaak hoop ik nog te horen) met een total loss tot gevolg. Omdat ik hierdoor een accuut vervoersprobleem had vroeg ik de dealer om tijdelijk vervangend vervoer. Dit bleek niet mogelijk tenzij ik over zou gaan op de aanschaf van een andere auto bij hun. Huren kon natuurlijk wel. Ik vind dit een zeer slechte vorm van klantenservice. Men had op zijn minst een regeling kunnen treffen. Bij navraag blijkt dat deze aanpak het algemene beleid bij BMW dealers te zijn.
BMW kent een mobiliteitsservice (betaal je voor) van 3 dagen maar die is alleen van toepassing bij pech (????). Is een uitgebrande auto dan geen pech????

De oplossing

Tijdelijk beschikbaar stellen van vervangend vervoer aan klanten die hun BMW dealer onderhouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen