Klacht Bmw nederland: jaren geleden eerder daar een m6 gekocht,heel ander personeel nu, koop er nooit meer een auto

ronnie2019

geachte dames,heren,

dat je afschrijft op een auto dat weet iedereen , maar een 650i gran coupé ,aanschafwaarde 165.000 euro van 2016 met 32000 km op de teller willen inruilen tegen een x5 uit 2019 , dan zo een vreselijk laag bod te krijgen ,inruilwaarde 44.500 euro met de stomste argumentatie ooit gaat echt de perken te buiten is een vermindering van 121.000 euro in vier jaar.... met een km stand van 32000 smetteloos en bmw onderhouden... te gek voor woorden..
de verkoper Peter (bmw in alkmaar duseldop) was arrogant denigrerend en zijn argumentatie sloeg nergens op.

gewoon een belediging,dit zou mijn 7e Bmw worden, in hilversum gaven ze een redelijk bod van 56000 euro ook niet hoog maar tenminste redelijk.

zij hoeven niks meer te doen, hadden me minstens moeten behandelen alsof ze graag zaken willen doen...buiten de verkoopleider die was ok,

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?