Klacht Bmw nederland: Kaartupdate voor navigatiesysteem BMW 5-serie

Snuitje

Waarin een groot bedrijf klein kan zijn!
BMW krijgt het niet voor elkaar een kaartupdate voor de BMW 5-serie professional te maken. De kaartupdate 2015 (met een kaart die op dat moment al tenminste 2 jaar verouderd is) zou in september 2014 geleverd worden maar inmiddels is de update er eind mei 2015 nog niet Ze krijgen een software fout niet opgelost. En zo'n bedrijf wil zelfsturende auto's op de markt brengen!
Alleen al bij de plaatselijke dealer wachten meer dan 50 BMW-rijders op de update. Terwijl Garmin en TomTom met tenminste 4 updates per jaar komen heeft BMW kennelijk al moeite met een per 2 jaar. Terwijl we het wel hebben over een navigatiesysteem van meer dan € 2000,-!
BMW biedt nu aan om de versie van 2014 (met een kaart die nu dus al minimaal 3 jaar oud is) tegen gereduceerd tarief aan voor € 110,-! Zeg maar de prijs van een goede TomTom met gratis lifetime updates.
Mooie oplossing. Ook nog eens geld proberen te verdienen met reeds afgeschreven software.

Stel voor die mensen die het op prijs stellen de navigatie-update van 2014 gratis ter beschikking zodat ze in ieder geval met een meer recente versie van de software rijden. Het is tenslotte niet de schuld van de klant dat de software van dit dure navigatiesysteem niet werkt. Stel vervolgens de 2015 software als deze ooit nog beschikbaar komt tegen gereduceerd tarief beschikbaar. Immers als alles goed verloopt staat de versie 2016 al bijna weer voor de deur en is de software al weer verouderd. Het blijft echter maar de vraag of deze software wel op tijd beschikbaar komt want kennelijk liggen de prioriteiten van BMW elders

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?