Klacht Bmw nederland: klantenservice

Klachtnummer
# 300194
Gebruiker
bikerboy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

afspraak maken voor wisselen autoband en in hun systeem staat er niets op?? met wel aanwezig op ingescande document. 2x excuus... onprofessioneel met inplannen van afspraken. Andere dealers maken gebruik van mail bevestiging... is OPEL/Citroën/VW/Skoda/Dasia beter dan BMW?

De oplossing

Neem iets meer voorbeeld hoe andere dealers omgaan met hun klanten. Vraag om feedback eventueel verbeter punten? misschien wil klant toch iets meer ...
tijd vrijmaken maar geen vergoeding!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen