Klacht Bmw nederland: Mankementen BMW 320 2009

BMW 320

In juni heb ik een BMW 320I bij Honda dealer de Bois te Meern gekocht. 10 dagen na aankoop van het voertuig ben ik teruggaan met dat het voertuig niet goedstart en dat de vooraskraakt. Volgens de honda dealer niks aan dehand. Vervolgens heb ik bij BMW dealer Kalfsbeek een rapport laten opstellen. het voertuig had meerdere mankementen waaronder cilinder 1 en 2 bougies, injektoren en bombines moeten vervangen worden. Ik met het rapport terug naar de bois. volgens hun niks aan de hand. ter compromis is het voertuig naar Ekris te utrecht gebracht voor een onafhankelijke keuring. Onafhankelijk is te betwisten aangezien de bedrijven samenwerken. Volgens hen ook niks aan de hand. wat mij verbaasd is waarom ekris geen contact opneemt met kalfsbeek om het rapport te bespreken. Aangezien het een bedrijf is. Mijn rapport stelt niks voor en nog steeds heb ik last van alle mankementen.

Ik wil dat het voertuig naar behoren wordt gerepareerd. Bij de koop moest een grote beurt verricht worden en volgens mij is er niks aan het voertuig gedaan, maar ik heb er wel voor betaald.

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!