Klacht Bmw nederland: Niet te leveren voorruit

Klachtnummer
# 138379
Gebruiker
Linda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf begin augustus zijn wij bezig om een nieuwe voorruit voor onze BMW x5 van 1 jaar oud te krijgen in verband met een scheur van 110 cm, BMW geeft niet thuis, ruit blijft in back order en is niet leverbaar. Zicht op een leverdatum is er niet volgens BMW en zij kunnen niets voor ons doen. Wij zitten zeker vlak voor de winter naarstig op een nieuwe ruit te wachten die dus niet door BMW geleverd gaat worden. Het geeft geen veilig gevoel om met zo'N grote scheur in de voorruit rond te rijden, maar een oplossing in deze is ver weg, graag een advies of oplossing in deze

De oplossing

Een nieuwe voorruit met head up display zoals wij de auto een jaar geleden nieuw hebben aangeschaft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen