Klacht Bmw nederland: Onproffesionele insteek van BMW/ Mini

Marinier320012

Mini countreymann gekocht bij BMW duitsland (Dreieich)
binnen een week bemerkte ik een uitlaatgas lucht tijdens het rijden.
BMW Gouda heeft gekeken en er bleek een klepafdichting stuk te zijn waardoor het gehele kleppendeksel vervangen moest worden omdat dit niet meer schoon te krijgen was van de dikke verharde smurry die zich hier opgehoopt had.
Dit was duidelijk zichtbaar en opgemerkt door de monteur dat dit al een langer probleem is geweest gezien de hoeveelheid smurry, echter dit is niet gemeld aan mij door BMW Duitsland.
Een duidelijk aanwijsbare storing/defect wat niet door mij is veroorzaakt en gerepareerd moest worden!!

Gelukkig Europlus garantie (dacht ik !!).
BMW Gouda wilde wel repareren maar ik moest het voorschieten....zelf regelen met de verzekering.
Gemaakt en kosten €1335,04 betaald ik getracht contact te maken met Europlus echter geen succes. Met dealer Duitsland overleg gehad en deze gaf aan dat ik dit niet zelf moet bekostigen maar dat de BMW in Gouda dit moet indienen bij Europlus!
Bmw Gouda heeft het nu 6 weken later in behandeling en ben in afwachting.
Vind het een slechte insteek van BMW Gouda van meet af aan.
Vooral omdat je met al je beste bedoelingen zo achter je geld aan moet gaan......

BMW moet dit gelijk oppakken, repareren en indienen bij Europlus.
Met beveelt deze verzekering aan klant aan die hier voor betaald dus draag hier dan ook zorg voor!!
Bmw moet hele goede afspraken maken met Europlus zodat dit geen punt van discussie is.

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?