Klacht Bmw nederland: ontrecht factuur gekregen van dynalogic!!!

# 112082
tryit

ik heb recht op een leentoestel van vodafone, ik heb een toestel samsung galaxy s4 mini gekregen, ik heb de toestel op een normale wijze gebruikt en toen ik mijn gerepareerde toestel terug kreeg, had ik aan de chauffeur van dynalogic de leentoestel gegeven, de toestel werd snel gecontroleerd van hun chauffeur, na paar weken heb ik een vacatuur gekregen van 180 euro van dynalogic, vlogens hun is de toestel kapot toen ik de toestel had ingeleverd. dat klopt helemaal niet. daarbij stel dat de toestel kapot zou zijn ( nieuwe samsung mini kost nu 199 euro met 2 jaar garantie! waarom zou ik een bedrag van 180 euro voor een gebruikte toestel moeten betalen aan dynalogic? 2de hands toestel kost op dit moment max 100-120 euro! hier moet ik nu een boete betalen voor iets dat ik niet gedaan heb, en boven de boete heb ze de toestel voor hun gehouden! ik ben zeker dat ik de toestel werkend heb ingeleverd,als dynalogic extra inkomen wilt maken door misbruien van hun klanten!dan is andere verhaal!

1- of dat de boete weg gehaald worden
2- als dynalogic toch wilt dat ze extra kosten willen maken dor hun klanten te misbruiken, dan zou ik de toestel graag willen hebben! en de prijs moet aangepast worden op een 2de hands marktprijs!

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?