Klacht Bmw nederland: RTTI niet beschikbaar voor bestaande Connected Drive klanten

BMW Driver

Binnen de optie Connected Drive is in het buitenland de optie Real Time Traffic Information beschikbaar. BMW maakt deze optie in Nederland vanaf juli 2013 beschikbaar, maar niet voor bestaande abonnementhouders van BMW Connected Drive! Technisch is er echter geen enkele belemmering om dit wel te doen. Zelf heb ik dure extra opties besteld op mijn auto om deze toekomstige optie te kunnen bestellen. Het Connected Drive abonnement kost Eur 399,- voor de eerste 2 jaar en daarna Eur 99,- per jaar. BMW geeft tot nu toe aan (oa op Twitter) dat deze optie alleen voor auto's gebouwd vanaf juli 2013 beschikbaar komt. BMW laat daarmee bestaande klanten in de kou staan.

Real Time Traffic Information moet beschikbaarkomen voor bestaande Connected Drive klanten in Nederland

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?