Klacht Bmw nederland: slechte service van bmw!!

Klachtnummer
# 111344
Gebruiker
tryit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn bmw gebracht naar de bmw dealer ekris in huis ter heide, de opdracht was om de passagiersairbag te vervangen. Omdat bmw zo een grote bedrijf is en bekend in hun service ging ik vanuit dat de dealer ook een goede service gaat aanbieden,hierdoor heb ik besloten om mijn vrouw te sturen ipv mij. Naar mijn verbazing heeft de bmw dealer de auto vervangen en ze hebben mijn vrouw weg gestuurd en Ze moest meer dan uurtje lang op straat wachten op een bedrijven gebeid waarin geen enkele plek is waar men kan gaa. Het is ongelofelijk dat een dealer zo gaat met zijn klanten en dat de dealer geen wacht ruimte aanbiedt om zijn klanten daar met rust op hun auto te kunnen wachten.

De oplossing

ik verwacht een compensatie van het bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bmw nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bmw nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen